חייגו עכשיו!

0542950775

שישה דברים שאתם חייבים לדעת על צמחי מרפא

במשך אלפי שנים, לאורך ההיסטוריה, הרפואה הסינית סייעה לאנשים לשפר את הבריאות, לחזק את המערכת החיסונית ולסייע להתמודדות עם בעיות רפואיות כרוניות. לשם כך נעזרת תפיסת עולם רפואית זו בלמעלה מ5000 צמחי מרפא בשילובים שונים כפורמולות במסגרת הטיפול.

הקסם הטמון בשיטת הריפוי העתיקה משך אנשים רבים מסביב לעולם, אשר ביקשו ליטול צמחי מרפא אך לא מצאו את המידע הדרוש להם לשם התחלה. ביקשנו ממור שקד, הרבליסט ומטפל בכיר ומוסמך לענות על מספר שאלות נפוצות שיסייעו לכם להבין ולקבל מושג רחב יותר על השימוש בצמחי המרפא:

מהם למעשה צמחי המרפא הסינים?

צמחי מרפא סיניים הם למעשה צמחים שעובדים בשילוב סינרגטי כדי להשיג מטרה כלשהי. הגוף צורך אותה באותה הצורה שבה הוא צורך מזון והם נמצאים במערכת למשך שלוש עד ארבע שעות. הפורמולות השונות מכילות בין שניים לחמישים צמחים שונים (בדרך כלל בין 6-12) והן מורכבות בהתאם למצבו הייחודי של כל אדם.

מרבית צמחי המרפא מגיעים מסין?

מרבית הצמחים אכן גדלים בסין ומיובאים ממנה, זאת בשל העובדה שהם זקוקים לתנאים סביבתיים ייחודיים מבחינת הקרקע, תנאי האקלים והלחות כדוגמא.

מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשים עושים בהתייחס לצמחי מרפא?

ללא ספק רכישה של צמחים בצורה לא מפוקחת. אני פוגש לא מעט אנשים אשר רוכשים כמויות גדולות של צמחי מרפא מחו"ל מבלי לדעת מה המקור שלהם. טעות נוספת היא שימוש בצמחי מרפא ללא אבחון והתאמה לבעיות האישיות שלהם.

מתי יש לגשת לאדם המתמחה בצמחי מרפא?

אני מבין את הצורך של אנשים לרכוש פורמולות הנמכרות באופן מסחרי בבית מרקחת או בחנויות טבע, גם ברפואה הסינית יש פורמולות הנמכרות לשימוש רחב. אבל במידה ואינכם רואים שיפור במצב או שאתם סובלים מבעיה כרונית אני ממליץ לגשת לאדם המתמחה בשימוש בצמחי מרפא.

כמה זמן לוקח לצמחי מרפא להשפיע?

משך השימוש הדרוש בצמחי מרפא תלוי במספר גורמים. יש מטופלים אשר נוטלים צמחי מרפא ומדווחים על תוצאות בתוך דקות ספורות מהטיפול הראשון. עבור חולים הסובלים מבעיות כרוניות ייתכן כי ידרשו מספר שבועות עד לשיפור במצב. כמובן שחשוב ליטול את התרופות בזמן ובהתאם להנחיות שנמסרות למטופל על מנת שישפיעו.

התרבות המערבית לימדה אותנו לצרוך קפסולות או טבליות, אשר ממולאות על ידי כימיקלים, כדרך לרפא את הגוף ממחלות בשיטה המונית של פתרון אחד המותאם לכל אחד. אנשים רבים נוטלים תרופות ועדיין סובלים מכאבים כרוניים ללא שיפור משמעותי מצופה. צמחי מרפא לעומת זאת מסתכלות על כל הגוף כמקשה אחת והם מסייעים לנו לאזן, להזין ולאפשר לגוף לשמר, לעודד ולהבריא עצמו מבפנים.

אשמח לייעץ לכם על השימוש הנכון בצמחי מרפא ולהתאים לכם טיפול באופן אישי בפגישת אבחון בקליניקה שלי.

לתיאום תור צרו קשר עכשיו.

שתפו את הפוסט

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים?

הרשמו עכשיו לניוזלטר של מור שקד

עוד מאמרים

למידע נוסף אודות השכרת מטפלים לאירועים ולתיאום פגישת ייעוץ ראשונית, ביכולתך להשאיר את פרטיך באתר ממש כעת.

נשמח לעמוד לרשותך